Wednesday, April 1, 2009

Start! Charlize-mystery

Sweter rozpoczął swoja wędrówkę w stolicy.Wpadł w moje ręce przy okazji trzyosobowego spotkania szafiarskiego , od Ewy.
Sweter-czarny,prosty,dlugi, wiec nie powinno byc problemu. Ale jest to pierwsza stylizacja w polskiej akcji wiec mialam niemaly problem co wymyslic , aby stylizacja byla ciekawa. Kontynuujac moje uwielbienie dla rockowego stylu, zaczerpnęłam znowu kilka elementow jak gladiatory,lancuch czy leginsy imitujace podarte poziomo dziury. Sweter pomimo swojej wielkosci , idealnie sie sprawdzil jako oversize.
A wczoraj powedrowal dalej..

Wiecej zdjec tutaj


9 comments:

  1. Już skomentowałam na Twoim blogu, ale tu powtórzę-bardzo fajnie, podoba mi się! Gratulacje dla pierwszej odważnej:)

    ReplyDelete
  2. Gratulacje, powtrze za poprzednia komentatorka.
    Oraz - jestem pod wrazeniem - lubie rockowy sznyt. Choc musze sie przyznac, ze jakos te legginsy nie robia na mnie wrazenia - ale to typowe dla mnie, bo ja mnie lubie legginsow :).
    calosc jednak wyglada bardziej niz OK.

    ReplyDelete
  3. Super, że akcja ruszyła! Tyle szafiarek w jednym miejscu! Teraz wszyscy zobaczą, jak od siebie "zrzynamy" ;)

    ReplyDelete
  4. fajnie...te leginsy widziałam po naszym spotkaniu, w hamie i od razu wiedziałam,ze to na pewno o nich mówiłaś:)

    ReplyDelete
  5. aaaa ja tych legginsów nie widziałam...wyglądają oryginalnie ;-)...wybór świetny ;-)

    ReplyDelete
  6. Świetnie wygląda ten sweter w takim ostrzejszym wydaniu ;)

    ReplyDelete
  7. No to już na początek Charlize postawiła poprzeczkę wysoko ;D Świetne zestawienie :D

    ReplyDelete
  8. Fajna, prosta, ale efektowna stylizacja. Bardzo w Twoim stylu jest ten sweterek :-)

    ReplyDelete